Identifier hvilke virksomheder der besøger din hjemmeside

Få basale informationer omkring virksomhederne, og se hvilken adfærd de har udvist på din hjemmeside

Webleads med LeadScoreApp

Kan i tracke alle besøgende?

Vi har kun mulighed for at tracke virksomheder, med faste IP-adresser. Det vil sige at vi ikke har mulighed for at tracke mobile enheder, eller virksomheder med skiftende IP-adresser (Typisk mindre virksomheder).

Hvordan tracker i dine besøgende?

Prospectfinder benytter reverse DNS, til at identificere de besøgende på dine hjemmeside. Det vil sige at, ud fra den IP-adresse en virksomhed har, indsamler informationer omkring den virksomhed.  

Konkrete eksempler på hvordan man kan anvende prospectfinder?

  • Se hvilken virksomhed der besøger din side (baseret på virksomhedens IP adresse)
  • Se en beskrivelse af virksomheden direkte i LeadScoreApp
  • Se hvor mange gange virksomheden har besøgt din hjemmeside
  • Se hvor mange unikke besøgende der er fra virksomheden
  • Se hvilke sider et lead har besøgt inden signup / tracking
  • Identificer konkretet prospects
Webleads Grafik

Hvorfor vælge LeadScoreApp?

LeadScoreApp giver dig et godt overblik over dine webleads, og giver dig forskellige værktøjer til at bearbejde dem.

Effektivt CRM der holder styr på dine leads

Dashboard

Få overblikket over alle de virsomheder, der har besøgt din hjemmeisde - let og hurtigt.

Filtrering

Du kan filtrere efter mange forskellige parametre, såsom unikke antal sidevisninger, senest besøg og mange flere.

lead score icon

Favoritter

Du kan favorisere dine webleads - hvis du har nogle der virker relevante og intressante for din virksomhed.

Få informationer om dine leads gennem profilering gennem sociale medier

Udvidet Information

Du får mulighed for at se mere dybdegående information, omkring dine webleads, samt hvilke adfærd de har udvist.

Markedsføring efter customer journey

Opsæt de faser, som dine kunder går igennem i en købsprocess. På den måde kan du se, hvor mange kunder, der befinder sig i de enkelte faser, og du kan oprette målrettede e-mails, der sendes automatisk, når en kunde går i stå i en fase.

Customer Journey Tracking med LeadScoreApp
Lead tracking kan profilere på baggrund af online adfærd

Markedsføring efter interesser

Alt hvad dine leads foretager sig på din hjemmeside, er med til at fortælle, hvad de interesserer for. Her kan du benytte vores interesseprofiler til at segmentere og automatisere målrettede e-mails mod netop den interesse, som et lead scorer højest på.

Markedsføring efter adfærd

Følg dine leads’ adfærd på hjemmesiden. Se hvilke sider de kigger på, og hvor ofte de besøger din hjemmeside. Opret målrettede e-mails efter de købssignaler, der efterlades på hjemmesiden og lad LeadScoreApp automatisk prioritere og sende de bedste e-mails.

lead tracking viser hvilke sider et lead har besøgt
Lead tracking finder frem til hvor varmt et undemne er

Brug lead scoring til at lukke salget

Brug vores lead scoring-funktion til at få overblik over, hvilke af dine leads, der er mest købeklare. Ud fra dette kan du opsætte din automatiske e-mail marketing og sørge for at lukke salget med perfekt timede e-mails eller oprette opgaver til salgsafdelingen.

Webleads med LeadScoreApp

Prøv det gratis i dag!