Marketing automation2019-01-18T10:55:38+00:00

Målrettet og Personlig Markedsføring Helt Automatisk Med Marketing Automation

Sæt din markedsføring på autopilot!

Sæt din markedsføring på autopilot - med marketing automation

Marketing automation er en metode, der giver dig muligheden for at lave målrettet og personlig markedsføring helt automatisk.
Ved at indsamle data om dine subscribers’ adfærd, kan man opsætte et automatisk mailflow baseret på den adfærd din subscriber har vist på din hjemmeside.

Med marketing automation, kan du derved lave personlig og værdifuld markedsføring i massiv skala – helt automatisk.

Eksempelvis, hvis en subscriber har besøgt din hjemmeside og set fem sider om ferier til Egypten vil et marketing automation system automatisk sende en mail til vedkommende med eksempelvis et tilbud om Egypten.

Med marketing automation undgår du derfor at sende irrelevante mails til dine læsere.
Yderligere kan du overvåge hver subscribers adfærd og se, hvor varme de er og sende et tilbud præcist når de er klar!

Marketing automation processen

Med marketing automation skal det ene aldrig udelukke det andet.
Dagene, hvor markedsføring og salg er to adskilte siloer, er ovre!

marketing-automation-figur (2)

Hvordan virker marketing automation?

LeadScoreApp er alt andet end komplekst; på blot 15 minutter kan dit system være køreklart.

Marketing automation virker ved at tracke dine besøgende på din hjemmeside.

Tracking starter, når en læser tilmelder sig dit nyhedsbrev og klikker på et link i brevet. Herefter oprettes en cookie, der gør tracking af adfærd muligt.

Du vil få indblik i, hvilke sider de har besøgt og i hvor lang tid. Du vil også få indblik i, hvilke mails de har åbnet og endda vide, hvor mange gange de har åbnet mailen.

Ved at indsamle adfærdsbaseret data fra dine læsere, kan du altså bruge det som brændstof i marketing automation.

LeadScoreApp indsamler alt data, det kan, om dine læsere gennem tracking og segmenterer og profilerer automatisk herefter.

Systemet vil altså opdage købssignaler, interesser og tendenser hos hver enkelt læser. Herefter vil LeadScoreApp automatisk pleje dine læsere og gøre dem til leads og til sidst til kunder.

Marketing automation på tværs af kanaler

Marketing e-mails

Fortæl f.eks. om dit næste arrangement eller udsend dit nye katalog via automatisk e-mail marketing.

Personlige e-mails

Send personlige og målrettede e-mails til dine kunder, der matcher deres købsadfærd på din hjemmeside.

SMS

Brug SMS som en del af din marketingstrategi, og sørg for, at du forbliver top-of-mind hos din kunde.

Markedsføring efter kunderejsen ​

Op mod 90% af de leads, du genererer igennem inbound marketing er ikke parate til at blive ringet op af en sælger eller foretage et køb. De befinder sig stadig på et tidligt stadie i kunderejsen og skal først modnes og kvalificeres, før de er klar til den form for dialog.

den digitale kunderejse
Lead scoring og lead tracking

Spor digitale fodaftryk

Få tracking på, hvordan leads bruger din hjemmeside. Se, hvilke sider de læser, hvilke mails de åbner og hvilke filer de downloader.

Adfærdsprofilering

Hvert klik på din hjemmeside afslører noget om, hvad din kunde interesserer sig for. Brug LeadScoreApps profileringsfeature til at segmentere leads efter dine produkter, målgrupper eller deres købsadfærd.
Lead scoring og profilering
Lead tracking finder frem til hvor varmt et undemne er

Luk salget med perfekt timing

Luk salget med perfekt timede e-mails med vores lead scoring funktion. Lead scoring hjælper dig med at identificere hotte leads, der er tæt på at tage det endelige skridt i deres købsproces.

Automatisk e-mail automation crm

Gevinster ved LeadScoreApp:

  • Personaliser markedsføringsbudskaberne til de rigtige leads på det rigtige tidspunkt
  • Spar tid på at sende nyhedsbreve, når det kan automatiseres
  • Skab en bedre oplevelse for brugerne, der guider dem videre i købeprocessen

Lad os gøre dine idéer til virkelighed!