Inbound Marketing2018-11-19T17:12:11+00:00

Inbound Marketing

Skab kvalitetsindhold, der giver værdi for dine kunder

Prøv Gratis Demo

Traditionel markedsføring har mistet effekten

Kundernes ændrede adfærd kræver tilpasning

Kunderne har i dag alle tænkelige informationer lige ved hånden i form af deres smartphone, tablet, pc eller andre enheder som har forbindelse til internettet.

Dette gør, at de kan få alle de informationer, de ønsker omkring virksomheder og produkter, som de kunne have interesse i.

Det betyder, at effekten af traditionel markedsføring ikke længere er så stor, som den tidligere har været.

Det betyder, at du i dag bliver nødt til at se på online marketing med andre øjne end hidtil – det er ikke nødvendigvis dig, der skal opsøge kunden, men i høj grad kunden som opsøger dig.

Derfor er det vigtigt, at du har noget indhold, som skaber værdi for kunden, og som rammer dem i lige nøjagtig den situation, som de står i.

Læs her hvordan du kan forbedre din marketing med Buyer’s Journey.

Inbound kraever nye metoder

Inbound Marketing med LeadScoreApp

Det ultimative værktøj til din Inbound Marketing indsats

Brian Kristiansen

Nøglen til succes er, at du skal forstå kundernes behov og komme med en løsning – før de selv opdager behovet

Brian Kristiansen, Founder & CEO, LeadScoreApp
Prøv gratis demo!

Marketing Automation konverterer flere leads

Med LeadScoreApp kan du opsætte adfærdsbaseret markedsføring

Brug Marketing Automation til at kommunikere med de helt rigtige leads på det rigtige tidspunkt, så hvert lead modtager et nyhedsbrev ud fra, hvad de har kigget på inde på hjemmesiden, eller hvor langt de er i deres egen købsproces. Dette varmer godt op under dine leads, så de kan blive til købeklare kundeemner.

På den måde sparer du tid i din konverteringsproces og udnytter din hjemmesides fulde salgspotentiale, samtidig med at du sikrer, at alle dine leads modtager den rigtige information på det rigtige tidspunkt helt automatisk. Din inbound marketing indsats bliver derfor langt mere konkret og effektiv!

Inbound marketing betyder at du skal..

Forstå Customer Journey 

Få en dyb forståelse af kundernes købsprocess, og hvor der er flaskehalse i dag i forhold til mødet med jeres virksomhed. Led efter hvordan kundernes interesse for jeres virksomhed starter. Tip – det er ikke jeres produkter, men et kundebehov. Resultat er en række ting, som kunder går igennem fra første møde til loyal kunde. Læs her hvordan du kan forbedre din marketing med Buyer’s Journey.

Skabe troværdigt indhold 

Tag udgangspunkt i konkrete behov og problemer som kunderne oplever. Troværdigt indhold handler ikke om at sælge produkter, men om at løse problemer for kunderne og opfylde deres behov.  Spred dette indhold ud på så mange platforme som muligt.

Konvertere trafik til leads

Kunderne er ikke klar til at købe med det samme. De kommer for at finde en løsning på deres problem, så dit produkt interesserer dem ikke – endnu. Få dem derfor til at efterlade en e-mail, så de kan få mere relevant indhold målrettet deres behov. Øg din leadgenerering ved hjælp af AIDA-modellen.

Lave markedsføring efter kundens adfærd

Hvert klik på hjemmesiden er et signal om kundens behov og købsmotivation. Ved at analysere på kundens adfærd på hjemmesiden kan købsmotivationen beregnes. Ligeleds kan der beregnes en interesseprofil på kunden, som kan bruges til segmentering og målretning af indhold. Læs mere om, hvordan du udnytter dine kunders købssignaler.

Automatisere og målrette nyhedsbreve

Her bliver alle enderne forbundet. Kundes placering i ”customer journey”, deres købsmotivation og interesseprofil. En algoritme sørger for, at kunderne løbende bliver bearbejdet med målrettede e-mails – med det rigtige budskab, på det rigtige tidspunkt.
5 fordele ved at bruge marketing automation.

Booste din pipeline med kvalificerede leads

Alle klik på hjemmesiden er købssignaler. Når leads besøger virksomhedens hjemmeside efterlader de spor, som vores algoritme bruger til at beregne en prioriteret liste af varme leads. Du kan få denne liste på mail hver dag eller få integration til jeres CRM. Se her hvorfor du skal prøve leadscoring.

Plej dine kunder

Opsæt segmenterede programmer for, hvordan du vil pleje dine kunder. Du kan automatisere e-mail opfølgning og få notifikationer, når kunderne udviser interesse for nye produkter.

Vil du læse mere om Inbound Marketing?
Hent evt. Novicell’s gratis e-bog

Gør som vores andre kunder,
og få flere leads og mere salg

Kontakt dine kunder på det helt rigtige tidspunkt,
nemlig når de er tættest på at kunne tage en købsbeslutning.

BESTIL GRATIS DEMO!