Indbound Marketing Platform

Leadgenerering, lead pleje, lead scoring, CRM og marketing automation i et system.

Hvorfor en Inbound Marketing strategi

Kunderne har i dag alle tænkelige informationer lige ved hånden i form af deres smartphone, tablet eller pc.

Dette gør, at de kan få alle de informationer, de ønsker omkring virksomheder og produkter, som de kunne have interesse i.

Det betyder, at effekten af traditionel markedsføring ikke længere er så stor, som den tidligere har været. I dag er det kunderne der har magten.

Det betyder, at du i dag bliver nødt til at se på online marketing med andre øjne end hidtil – det er ikke nødvendigvis dig, der skal opsøge kunden, men i høj grad kunden, som opsøger dig.

En inbound Marketing strategi fokuserer på at skabe kvalitetsindhold, der faktisk interesserer kunderne, som de gider at læse og får en værdi ud af. Indholdet skal designes, så det uddanner kunderne mod at vælge netop din virksomhed og produkt frem for konkurrentens. 

Leadgenerering

Find varme leads der går med købe overvejelser – men mangler et sidste skub.

Marketing Automation

Lav automatisk markedsføring, der var mer god op under dine leads.

Fokuser salg

Hjælp sælgere med at fokuserer deres tid på leads, hvor de nemmere får et salg

Inbound Marketing værktøjer i LeadScoreApp

Formular

Automatisk opsamle leads fra formular på hjemmesiden og tage dem ind i et workflow med emails og opfølgning. Få det store overblik over alle dine leads, og hvor langt de er i et marketing flow - og hvor tæt de er på en købsbeslutning.

Lead scoring baseret på Lead tracking

Lead Tracking

Med LeadScoreApp kan du følge dine leads digitale fodaftryk. Se hvilke sider dine leads besøger, om de læser dine mails og om de downloader dine filer. Med lead tracking får du indsigt i dine leads aktivitet på hjemmesiden og interesse for dine produlter.

Lead Scoring

Lead scoring giver dig overblikket over dine varme leads. LeadScoreApp tracker dine leads’ digitale fodaftryk på din hjemmeside, aflæser deres købssignaler og udregner prioriteret lister af varme leads - som du kan gøre til nye kunder.

Marketing Automation

Send det rigtige budskab, til det rigtige lead, på det rigtige tidspunkt. Brug kunderejser og dynamiske segmenter til at sende relevante og personaliserede emails.

CRM

LeadScoreApp er en ny tilgang til CRM, hvor vi sætter din hjemmeside i centrum for bearbejdning af dine leads og kunder. LeadScoreApp CRM, gør salg og service effektivt.

Marketing automation

Social media audience

Lav målrettede kampanger på sociale medier med målgrupper fra LeadScoreApp. Målgrupperne opdateres automatisk efter kunderejsen og et leads interaktion på hjemmesiden

Marketing Automation konverterer flere leads

Brug Marketing Automation til at kommunikere med de helt rigtige leads på det rigtige tidspunkt, så hvert lead modtager et nyhedsbrev ud fra, hvad de har kigget på inde på hjemmesiden, eller hvor langt de er i deres egen købsproces. Dette varmer godt op under dine leads, så de kan blive til købeklare kundeemner.

På den måde sparer du tid i din konverteringsproces og udnytter din hjemmesides fulde salgspotentiale, samtidig med at du sikrer, at alle dine leads modtager den rigtige information på det rigtige tidspunkt helt automatisk. Din inbound marketing indsats bliver derfor langt mere konkret og effektiv!
Customer Journey Tracking med LeadScoreApp

Forstå Customer Journey

Få en dyb forståelse af kundernes købsprocess, og hvor der er flaskehalse i dag i forhold til mødet med jeres virksomhed. Led efter hvordan kundernes interesse for jeres virksomhed starter. Tip – det er ikke jeres produkter, men et kundebehov. Resultat er en række ting, som kunder går igennem fra første møde til loyal kunde. 

Konvertere trafik til leads

Kunderne er ikke klar til at købe med det samme. De kommer for at finde en løsning på deres problem, så dit produkt interesserer dem ikke – endnu. Få dem derfor til at efterlade en e-mail, så de kan få mere relevant indhold målrettet deres behov.

leadtracking grafik
Lead scoring og profilering

Lav markedsføring efter kundens adfærd

Hvert klik på hjemmesiden er et signal om kundens behov og købsmotivation. Ved at analysere på kundens adfærd på hjemmesiden kan købsmotivationen beregnes. Ligeleds kan der beregnes en interesseprofil på kunden, som kan bruges til segmentering og målretning af indhold.

Automatisere og målrette nyhedsbreve

Her bliver alle enderne forbundet. Kundes placering i ”customer journey”, deres købsmotivation og interesseprofil. En algoritme sørger for, at kunderne løbende bliver bearbejdet med målrettede e-mails – med det rigtige budskab, på det rigtige tidspunkt.

online crm

Booste din pipeline med kvalificerede leads

Alle klik på hjemmesiden er købssignaler. Når leads besøger virksomhedens hjemmeside efterlader de spor, som vores algoritme bruger til at beregne en prioriteret liste af varme leads. Du kan få denne liste på mail hver dag eller få integration til jeres CRM.

Lead scoring addon

Luk salget med leadscoring

Undersøg enhver bruger og enhver handling, de har truffet i realtid med fuld timeline over alle sidevisninger. 

Se, hvem der besøger vigtige konverteringssider, efterlader en kurv, søger efter produkter, åbner e-mails, interagerer med andre marketingkanaler og hvornår de seneste har besøgt hjemmeside. 

Luk salget hurtigere med vores Lead Scoring funktion. Lead Scoring hjælper dig med at identificere hotte leads, der er tæt på at tage det endelige skridt i deres købsproces.

LeadScoreApp CRM, lead scoring og marketing automation

Inbound Marketing med LeadScoreApp

  • Med Marketing Automation kan du pleje dine leads
  • Tracke din leads adfærd og derved sende relevant markedsføring til dem
  • Bruge Customer Journey til at lave markedsføring alt efter hvor man er i beslutningsprocessen
  • Skabe relevant og personligt indhold, med alt den informatiom som LeadScoreApp indsamler

Leadgenererings Blog

En inbound marketing strategi har skabt store resultater for mange virksomheder – Bliv klogere på hvordan det kan hjælpe netop din virksomhed.

Marketing automation, giver dig muligheden for at sende det rigtige indhold, til de rigtige leads, på det helt rigtige tidspunkt.

Læs om inbound selling: metoden, der hjælper dig til at skabe den bedste relation til den moderne forbruger og dermed optimere din salgsform.

Gør som vores andre kunder, og få flere leads og mere salg

Kontakt dine kunder på det helt rigtige tidspunkt, nemlig når de er tættest på at kunne tage en købsbeslutning.