Investering blog billede

LeadScoreApp lander en investering og ny partner

LeadScoreApp lander en investering og ny partner

LeadScoreApp og WeMarket deler mange af de samme kunder og har haft et tæt samarbejde i flere år. Det har givet rigtig gode resultater for kunderne  – og potentialet er endnu større. Derfor har WeMarket valgt at lave en investering i LeadScoreApp. Det er vi utroligt glade for her i LeadScoreApp, det giver et kæmpe løft i forhold til den service vi kan tilbyde vores kunder, og så giver investeringen os flere muligheder for at udvikle vores system. LeadScoreApp vil stadig tilbyde et marketings automation system, men sammen med WeMarket kan vi nu tilbyde vores kunder en full-service pakke på online markedsføring drevet på vores marketing automation platform.

At WeMarket har valgt at lave en investering i LeadScoreApp betyder at vi kan speede op på udviklingen af vores virksomhed og følge med den store efterspørgsel efter marketing automation. Det nye tætte samarbejde betyder samtidigt at LeadScoreApp er flyttet fra kontoret på Birk Centerpark 40 i Herning, til nye lokaler hos WeMarket på Eli Christensens Vej 49 i Ikast. Skiftet af lokaler og den nye samarbejde med WeMarket, giver LeadScoreApp et stort boost i kompetencer og en tilgang af kunder. 

Full-service på marketing automation

Founder og CEO hos LeadScoreApp Brian Kristiansen, forbliver stadig direktør i LeadScoreApp. Men han får samtidigt til ansvar at bygge en afdeling op hos WeMarket, der skal tilbyde en full-service løsning på marketing automation. 

Jeg er utroligt glad for vores samarbejde med WeMarket. Det betyder at vores kunder får mulighed for at samle deres markedsføring hos en VækstPartner, og det giver meget bedre resultater for kunden, at de får en ekspert til at drive deres online kanaler. Men det betyder også at vi speeder op på udviklingen af LeadScoreApp. Vores vision er stadig at marketing skal være mere intelligent, automatiseret og datadrevet.” siger Brian Kristiansen.

Der er allerede nu stor interesse og positivt feedback fra både nuværende og nye kunder. Vi har allerede fået udvidet vores kundebase, siden vi indgik i det nye samarbejde med WeMarket. Så det tegner godt for fremtiden.

”Ved at købe os ind i LeadScoreApp kommer WeMarkets kunder til at stå stærkere end nogensinde før, fordi vi både kan tilbyde leadscoring, automatisering af e-mails og lignende i én og samme pakke – udover alle de andre ydelser, som vi også tilbyder. Aftalen betyder også, at der vil blive tilført væsentligt med muskler til LeadScoreApp, så denne standalone-løsning kan skaleres og formentlig blive størst i Danmark. Det er et perfekt match, og der er tale om en velovervejet og strategisk beslutning, som konsoliderer og cementerer WeMarkets store vækstambitioner,” siger direktør i WeMarket, Thomas Haurum.

Nye features på vej i LeadScoreApp

Vi er allerede nu i gang med at udvikle nye funktioner til LeadScoreApp. En af de nye funktioner der snart kommer er Prospectfinder, som vil gøre det muligt at indsamle informationer omkring virksomheder, der anonymt besøger hjemmesiden. Så vores kunder har god grund til at være spændte på de næste opdateringer.

“Potentialet er stort, eftersom vi allerede har mere end 600 virksomheder på systemet i Danmark og Sverige. Det tal kommer med garanti til at stige qua WeMarkets netværk og den øgede investering i systemet. I fællesskab ser vi i særdeleshed en stor mulighed for B2B virksomheder i forhold til at omlægge deres markedsføring til at være mere intelligent, automatisk og datadrevet,” siger Brian Kristiansen.

Den nye investering og samarbejde mellem LeadScoreApp og WeMarket, vil ikke skabe nogle forstyrrelser for nuværende kunder hos LeadScoreApp. LeadScoreApp systemet og supporten kommer til at fungere som det altid har gjort.  

LeadScoreApp og WeMarket glæder sig til at fortsætte det gode samarbejde med vores kunder og give dem nye muligheder og værktøjer, til at forbedre og automatisere deres markedsføring.

Læs mere om WeMarket her og VækstPartner aftaler.

Seneste indlæg