Marketing Automation Blog

Praktiske tips til at komme et skridt foran dine konkurrenter!

Dynamiske mails med dynamisk indhold

Dynamiske mails giver 90 % bedre konverteringsrate ”Nyhedsbrevet skal være mere personligt og relevant for vores brugere. Vi vil gerne have en mere personaliseret kommunikation med

Læs mere
trigger markedsføring og triggermails header

Trigger markedsføring er meget anderledes end almindelig markedsføring. Modsat traditionel markedsføring hvor budskaber pushes ud til at segment, tager trigger markedsføring afsæt i brugerens interaktioner og

Læs mere
Online leadgenerering

Online Leadgenerering En proces, der gør besøgende til kunder Online leadgenerering er i dag en disciplin, mange virksomheder sidestiller med at generere en masse trafik, i

Læs mere
Effektiviser dit salg med lead scoring

Effektiviser dit salg med Lead Scoring Lead scoring løser et vigtigt problem – det holder dine sælgere fokuseret på dine bedste leads, så de spilder ikke

Læs mere
LEadgenerering på autopilot

Guide Til Leadgenerering På Autopilot I dag skal en succesfuld markedsføringsstrategi kunne mere end blot erhverve nye kunder og skabe opmærksomhed. Den energi virksomheder bruger på

Læs mere
Dynamisk segmentering

E-mail markedsføring er alt andet end dødt. Men det er tanken om at alle læsere skal have det samme indhold.Vi vil i dette indlæg vise, hvordan

Læs mere
Lead scoring til MailChimp

Send ikke flere almindelige nyhedsbreve! Det er ikke effektivt. Det tager tid og er bestemt ikke særlig god ROI. Løsningen er lead scoring til MailChimp. Målet

Læs mere
Pop-ups, der sælger og servicerer

Pop-ups, der sælger og servicerer Hjemmesiden er det vigtigste salgsværktøj i rejsebranchen. Det er her, at kunden møder rejsebureauet måske for første gang og hurtigt danner

Læs mere
Marketing automation til velgørenhedsorganisationer

Marketing automation til velgørenhedsorganisationer Med LeadScoreApp misser du aldrig muligheden for at få endnu et medlem til at støtte din velgørenhedsorganisation.Ved at have 100% indsigt i

Læs mere
Sådan øger du klikraten for dine nyhedsbreve

Der er mange faktorer, der spiller ind, når vi skal tage beslutninger, også når det gælder, hvorvidt vi vil klikke på et call-to-action (CTA). Om vi

Læs mere
Vind tabte kunder tilbage

Vind dine tabte kunder tilbage Har du oplevet, at kunderne kommer frem til bookingvinduet på hjemmesiden, men forlader hjemmesiden igen uden at booke rejsen? Hvad gør du

Læs mere

Gratis Inbound Marketing løsning med Morning Catch og LeadScoreApp Vil du opsamle kontaktoplysninger på leads med smarte pop-ups, når de besøger din hjemmeside? Vil du se

Læs mere
Bliv en bedre sælger med LeadScoreApp

Nu tør jeg selv sælge igen, og jeg kan spare salgschefen væk! Sådan sagde en bruger af LeadScoreApp, da vi havde ham inde til 2 måneders

Læs mere
Leadgenerering med AIDA-modellen

Leadgenerering med AIDA-modellen Leadgenerering er et af de vigtigste redskaber indenfor marketing. Hvordan konverterer du trafik til et lead? Vi har her samlet et par tips

Læs mere
Forbedr din online marketing med Buyer's Journey

Forbedr din online marketing med Buyer’s Journey   Du har måske hørt udtrykket Buyer’s Journey før – men hvad er det for en størrelse, og hvad

Læs mere
inbound marketing strategi

En inbound marketing strategi har skabt store resultater for mange virksomheder! Heldigvis har vores gode venner hos Novicell en ganske udmærket e-bog om Inbound marketing strategi.

Læs mere
sådan får du kunderne til at sige ja header

Du har sikkert selv prøvet det og sandsynligvis masser af gange. Du bliver ringet op af en telefonsælger fra et teleselskab, som gerne vil sælge dig

Læs mere
guide til den perfekte velkomstmail header billede

Guide til den perfekte velkomstmail! Alle forretningsfolk ved at et godt førstehåndsindtryk er nøglen til succes, ligegyldig hvilken branche du arbejder i. Men vidste du at

Læs mere
adfærdsbaseret og automatiske nyhedsbreve header

Den danske eksklusive brille-, smykke,- og ure forretning Brodersen+Kobborg har besluttet sig for at bruge LeadScoreApp på deres webshop brodersenkobborg.dk, for at tage deres e-mailmarkedsføring et

Læs mere
saadan-tjener-du-dobbelt-saa-meget-paa-dine-kataloger

Bestilling af et katalog er oftest et af de første tegn på, at kunden er på vej ind i markedet. Det er en dejlig anonym måde

Læs mere