Marketing Automation Blog

Praktiske tips til at komme et skridt foran dine konkurrenter!

Effektiv e-commerce med LeadScoreApp

Webshop mail flows, der øger konverteringer Webshop mail flows er et vigtigt aspekt for at være konkurrencedygtig, og oftest kræver det et værktøj for at kunne udføre dette tilfredsstillende. Med LeadScoreApp kan du forøge din konverteringsrate og omdanne din subscriberliste

Læs mere
Inbound selling top billede

Inbound selling: den moderne salgsform Løber du imod en mur, når du kontakter leads direkte? Så læs med hér, hvor vi forklarer om inbound selling: metoden, der hjælper dig til at skabe den bedste relation til den moderne forbruger og

Læs mere
Lead nurturing plej leads til glade kunder

Lead nurturing: plej dine leads til at vokse sig til glade og loyale kunder Hvis du gerne vil i kontakt med dine potentielle kunder (prospects) og gøre dem til kunder på den mest hjælpsomme måde, så er lead nurturing vejen

Læs mere
Value proposition

Lær at skrive, hvordan du skaber værdi for dine leads og kunder. Når du er færdig med at læse dette blog indlæg, så skulle du gerne kunne svare på hvorfor at dine potentielle kunder skal vælge dig, og ikke en

Læs mere
sådan skriver du et godt emnefelt

Har du det indimellem som om, at din e-mail marketing taler for døve ører? Og vil du gerne undgå, at dine mails bliver sendt direkte en tur i skraldespanden? Så fortvivl ej! Vi har researchet over 3.000 nyhedsbreve fra rejsebranchen

Læs mere
Customer journey markedsføring

Customer journey markedsføring – Online markedsføring Customer journey markedsføring Customer Journey markedsføring, er en ny disciplin for mange, men ikke desto mindre er effekten enorm! I et af vores tidligere indlæg diskuterede vi hvordan du bedst kortlægger den digitale kunderejse.

Læs mere
Personlig markedsføring med conditional content

Personlig e-mail markedsføring Personlig markedsføring er vigtigt i en tid hvor traditionel markedsføring har mistet pusten, hvor forbrugerne konstant bliver udsat for tonsvis af budskaber er det vigtigere end nogensinde, at kunne formå at skille sig ud fra mængden. I

Læs mere
Den digitale kunderejse

Den digitale kunderejse Kunder forventer strømlinede, personlige og relevante oplevelser online på tværs af kanaler. Formår virksomheden ikke at skabe det, så er chancen for at vinde kunden minimal. Derfor skal vi tænke online markedsføring med kunden i Centrum – og det gør

Læs mere
Dynamiske mails med dynamisk indhold

Dynamiske mails giver 90 % bedre konverteringsrate ”Nyhedsbrevet skal være mere personligt og relevant for vores brugere. Vi vil gerne have en mere personaliseret kommunikation med vores brugere, og indholdet skal være mere målrettet den enkelte”. Sådan lød udfordringen fra

Læs mere
trigger markedsføring og triggermails header

Trigger markedsføring er meget anderledes end almindelig markedsføring. Modsat traditionel markedsføring hvor budskaber pushes ud til at segment, tager trigger markedsføring afsæt i brugerens interaktioner og kontekst. Hvad er trigger markedsføring? Trigger markedsføring baserer sig på at din kommunikation kun

Læs mere