Få flere leads og vind flere kunder

Få viden og praktiske tips til at komme et skridt foran dine konkurrenter!

Lead nurturing plej leads til glade kunder

Lead nurturing: plej dine leads til at vokse sig til glade og loyale kunder Hvis du gerne vil i kontakt med dine potentielle kunder (prospects) og

Læs mere
Value proposition

Lær at skrive, hvordan du skaber værdi for dine leads og kunder. Når du er færdig med at læse dette blog indlæg, så skulle du gerne

Læs mere
sådan skriver du et godt emnefelt

Har du det indimellem som om, at din e-mail marketing taler for døve ører? Og vil du gerne undgå, at dine mails bliver sendt direkte en

Læs mere
Customer journey markedsføring

Customer Journey markedsføring, er en ny disciplin for mange, men ikke desto mindre er effekten enorm! I et af vores tidligere indlæg diskuterede vi hvordan du

Læs mere
Personlig markedsføring med conditional content

Personlig e-mail markedsføring Personlig markedsføring er vigtigt i en tid hvor traditionel markedsføring har mistet pusten, hvor forbrugerne konstant bliver udsat for tonsvis af budskaber er

Læs mere
Den digitale kunderejse

Den digitale kunderejse Kunder forventer strømlinede, personlige og relevante oplevelser online på tværs af kanaler. Formår virksomheden ikke at skabe det, så er chancen for at vinde

Læs mere
Dynamiske mails med dynamisk indhold

Dynamiske mails giver 90 % bedre konverteringsrate ”Nyhedsbrevet skal være mere personligt og relevant for vores brugere. Vi vil gerne have en mere personaliseret kommunikation med

Læs mere
Online leadgenerering

Online leadgenerering er i dag en disciplin, mange virksomheder sidestiller med at generere en masse trafik, i håb om, at flere besøgende er lig med flere

Læs mere
Effektiviser dit salg med lead scoring

Lead scoring effektiviserer dit B2B salg – det holder dine sælgere fokuseret på dine bedste leads, så de spilder ikke tid på kolde kontakter. Med lead

Læs mere
LEadgenerering på autopilot

Leadgenerering På Autopilot er mere end blot erhverve nye kunder og skabe opmærksomhed. Den energi virksomheder bruger på at erhverve nye kunder skal følges op af

Læs mere
Dynamisk segmentering

E-mail markedsføring er alt andet end dødt. Men det er tanken om at alle læsere skal have det samme indhold.Vi vil i dette indlæg vise, hvordan

Læs mere
Lead scoring til MailChimp

Send ikke flere almindelige nyhedsbreve! Det er ikke effektivt. Det tager tid og er bestemt ikke særlig god ROI. Løsningen er lead scoring til MailChimp. Målet

Læs mere
Sådan øger du klikraten for dine nyhedsbreve

Der er mange faktorer, der spiller ind, når vi skal tage beslutninger, også når det gælder, hvorvidt vi vil klikke på et call-to-action (CTA). Om vi

Læs mere

Vil du opsamle kontaktoplysninger på leads med smarte pop-ups, når de besøger din hjemmeside? Vil du se dine leads’ adfærd på hjemmesiden og automatisere dine e-mail-

Læs mere
Bliv en bedre sælger med LeadScoreApp

Nu tør jeg selv sælge igen, og jeg kan spare salgschefen væk! Sådan sagde en bruger af LeadScoreApp, da vi havde ham inde til 2 måneders

Læs mere
Leadgenerering med AIDA-modellen

Leadgenerering med AIDA modellen Leadgenerering er et af de vigtigste redskaber indenfor marketing. Hvordan konverterer du trafik til et lead? Vi har her samlet et par

Læs mere
Forbedr din online marketing med Buyer's Journey

Sådan bruger du købsrejsen til at lave bedre salgs- og marketings resultater. Her får du redskaberne til få flere leads og kunder. Du har måske hørt

Læs mere
inbound marketing strategi

En inbound marketing strategi har skabt store resultater for mange virksomheder!    Lad kunderne komme til dig En inbound Marketing strategi fokuserer på at skabe kvalitetsindhold

Læs mere
sådan får du kunderne til at sige ja header

Du har sikkert selv prøvet det og sandsynligvis masser af gange. Du bliver ringet op af en telefonsælger fra et teleselskab, som gerne vil sælge dig

Læs mere
guide til den perfekte velkomstmail header billede

Guide til den perfekte velkomstmail! Alle forretningsfolk ved at et godt førstehåndsindtryk er nøglen til succes, ligegyldig hvilken branche du arbejder i. Men vidste du at

Læs mere