Marketing Automation Blog

Praktiske tips til at komme et skridt foran dine konkurrenter!

Billede der symbolisere at nogen besøger din hjemmeside

Der er stor hjælp, hvis du gerne vil have en daglig liste af kvalificerede kundeemner at arbejde med. Med vores vores seneste opdatering af Prospects i Leadscoreapp, har du nu fået

Læs mere
Billede der symbolisere en markedførings tragt

Hvad er funnels, og hvordan kan du bruge det indenfor online markedsføring?  I dette blogindlæg vil jeg hjælpe dig med, at få en forståelse af hvad en “funnel”

Læs mere
Sådan laver du et godt b2b nyhedsbrev header billede

Hvis man er en B2B virksomhed, så er det et must at have et nyhedsbrev. Ifølge en undersøgelse lavet af VTL Design, så deler 72% af

Læs mere
marketing automation hvad og hvordan header billede

Marketing automation gør det muligt for dig, at lave personlig og relevant markedsføring på massiv skala. Marketing automation, giver dig muligheden for at sende det rigtige

Læs mere
B2B Salg med Emotionelle Triggers header billede

Psykologi spiller en større rolle i din B2B Salg, end du lige går og tror. Hvis du forstår psykologien, bag din målgruppe, så vil det blive

Læs mere
Flere hjemmeside leads

I en mere og mere digitaliseret verden, har din hjemmeside mulighed for at blive dit stærkeste salgsværktøj. Derfor er det vigtigt at du optimerer din hjemmeside,

Læs mere
Sådan opbygger du en b2b email liste header billeder

Selv om nogle tror at e-mail marketing er en døende marketing form, så er det faktisk stadig den bedste måde for virksomheder at komme i kontakt

Læs mere
Gør messe-leads til nye kunder

Du har lige været på en fantastisk messe. Du har snakket med rigtig mange nye potentielle kunder og måske endda modtaget over 100 eller 200 nye

Læs mere
den ultimative guide til leadgenerering header

Leadgenerering er en process, hvor nye potentielle kunder identificeres og kvalificeres til salgsafdelingen. Lær hvordan vi hos LeadScoreApp implementerer leadgenerering i praksis, og benytter teknikker til

Læs mere

Formålet med at lave et e-mail flow er at gøre leads til lunkne leads, derefter varme leads og så til sidst kunder. Der findes mange forskellige

Læs mere
leadscoring for dummies header

Lead Scoring for dummies Med lead scoring er det muligt at fokusere på de leads, hvor der er størst chance for at lukke en handel. Dermed

Læs mere

Netop når det kommer til rejser varierer kunders interesser ofte over tid, og det kan derfor være svært at markedsføre relevant og værdifuldt indhold og dermed

Læs mere
Effektiv e-commerce med LeadScoreApp

Webshop mail flows, der øger konverteringer Webshop mail flows er et vigtigt aspekt for at være konkurrencedygtig, og oftest kræver det et værktøj for at kunne

Læs mere
Inbound selling top billede

Inbound selling: den moderne salgsform Løber du imod en mur, når du kontakter leads direkte? Så læs med hér, hvor vi forklarer om inbound selling: metoden,

Læs mere
Lead nurturing plej leads til glade kunder

Lead nurturing: plej dine leads til at vokse sig til glade og loyale kunder Hvis du gerne vil i kontakt med dine potentielle kunder (prospects) og

Læs mere
Value proposition

Lær at skrive, hvordan du skaber værdi for dine leads og kunder. Når du er færdig med at læse dette blog indlæg, så skulle du gerne

Læs mere
sådan skriver du et godt emnefelt

Har du det indimellem som om, at din e-mail marketing taler for døve ører? Og vil du gerne undgå, at dine mails bliver sendt direkte en

Læs mere
Customer journey markedsføring

Customer Journey markedsføring, er en ny disciplin for mange, men ikke desto mindre er effekten enorm! I et af vores tidligere indlæg diskuterede vi hvordan du

Læs mere
Personlig markedsføring med conditional content

Personlig e-mail markedsføring Personlig markedsføring er vigtigt i en tid hvor traditionel markedsføring har mistet pusten, hvor forbrugerne konstant bliver udsat for tonsvis af budskaber er

Læs mere
Den digitale kunderejse

Den digitale kunderejse Kunder forventer strømlinede, personlige og relevante oplevelser online på tværs af kanaler. Formår virksomheden ikke at skabe det, så er chancen for at vinde

Læs mere