Leadgenerering! Sådan fylder du din salgspipeline med varme leads ...
Her får du en online platform til B2B leadgenerering. Samt en sikker opskrift på at få flere leads og mere salg. De første 100 leads er gratis og helt uforpligtende.
B2B leadgenerering og automatisk leadpleje
Leadgenereringer er en proces, der sikre en konstant strøm af nye kvalificerede leads til salgsafdelingen.
Et lead er en potentiel kunde. Men der er forskellige grader af købsprathed, og hvilke indsatser der skal iværksættes.
Marketing Qualified Leads er leads, der har vist interesse for din virksomhed, og er parat på at modtage markedsføring.
Sales Qualified Leads er leads, der er varme, og er klar til at blive kontaktet med henblik på salg.
En platform til leadgenerering
Her får du værktøjerne til, at salg og marketing kan udnytte de digitale fodaftryk. Vi kobler processerne i salg og marketing tæt sammen, så de to discipliner arbejder efter et fælles mål. Flere kunder – som du kan sælge til – igen og igen…

Lead Tracking
Følg de digitale fodaftryk. Med lead tracking får du indsigt i dine leads adfærd på hjemmesiden og interesse for dine produkter. Se hvilke sider dine leads læser, om de læser dine mails og om de downloader dine filer.

Lead Scoring
Få overblikket over dine varme og kolde leads. Dine leads’ digitale fodaftryk, undersøges for købssignaler og systemet udregner prioriteret lister af varme leads. Du får automatisk besked om varme leads du kan gøre til nye kunder.

Marketing Automation
Send det rigtige budskab, til det rigtige lead, på det rigtige tidspunkt. Alt det er muligt, og alt kan automatiseres i kanalerne SMS, Email og Retargeting på Facebook. Systemet varmer automatisk godt op under kolde leads.

Customer Journey
Se hvor henne dine leads er i deres Customer Journey og lav relevant og personlig markedsføring, der rammer dem hvor behovet er.

Prospects
Få det fulde overblik over hvilke virksomheder, der besøger din hjemmeside. Det betyder at du kan være mere proaktiv i dit salg.

Segmentering
Kategoriser leads i forskellige segmenter eller lav dynamiske regler der klarer segmenteringen for dig automatisk.

Social Medie Profilering
Vi scanner 35 sociale medier og henter offentligt tilgængelige oplysninger, som profilen beriges med. Alle fundne sociale -medier er kun et klik væk.

Retargeting Audience
Lav målrettede lister til opfølgning med målrettede budskaber på Facebook og andre medier.

CRM
Få en ny tilgang til CRM, hvor vi sætter din hjemmeside i centrum for bearbejdning af dine leads og kunder.

Få flere leads med leadgenerering
Undersøg enhver bruger og enhver handling, de har truffet i realtid med fuld timeline over alle sidevisninger.
Se, hvem der besøger vigtige konverteringssider, efterlader en kurv, søger efter produkter, åbner e-mails, interagerer med andre marketingkanaler og hvornår de seneste har besøgt hjemmeside.
Luk salget hurtigere med vores Lead Scoring funktion. Lead Scoring hjælper dig med at identificere hotte leads, der er tæt på at tage det endelige skridt i deres købsproces.
Få flere kvalificerede og varme leads
Varme leads er potentielle kunder, der er så langt i deres købsovervejelser, at de er klar til at gå i dialg med mulige leverandører. Her får du værktøjerne til at identificere varme leads, der besøger din hjemmeside og muligheden for at blive proaktiv i dit salg.

Slut med kold kanvas salg
LeadScoreApp gør dit salgsarbejde nemmere. Start hver dag med en liste over virksomheder, som du kan gøre til nye kunder. Her finder du virksomheder, som du ved er kvalificerede, fordi de af egen motivation har fundet frem til jeres hjemmesiden og investeret tid i at researche jeres produkter.
Med en lead score model, så kan du angive at produkt sider skal have en høj score. Andre produkt specifikke sider, en mellem score, og helt generelle sider en lille score. På den måde vil du med et point system, kunne se hvem dine varme virksomheder er, og nemt prioriterer din dyrebare tid på de mest varme virksomheder.
Perfekt timing på opfølgning


Fokuser salget på varme leads
Lead scoring løser et vigtigt problem – det holder dine sælgere fokuseret på dine bedste leads, så de spilder ikke tid på kolde kontakter. Med lead scoring kan du prioriterer dine leads efter hvor købs-parate de er.
I dag er 80% af købsbeslutningen flyttet ind på hjemmesider, hvor brugerne læser sig til fordele/ulemper, specifikationer og andres erfaringer. Ved at overvåge hvilke sider og typer af indhold et lead læser på hjemmesiden kan man få en indikation af, hvor langt et lead er i købeprocessen.
Tab ikke leads og salg på gulvet
Det er ikke lige meget, hvornår opfølgningen på tilbud sker. Ringer du for tidligt, så har kunden ikke læst tilbuddet, og du bliver mødt med ”Jeg skal nok selv ringe tilbage, hvis det bliver aktuelt”.
Hvis du kan ramme kunden på det tidspunkt, hvor han netop har læst tilbuddet, så vil du måske i stedet blive mødt med ”Det ser interessant ud, men jeg har et spørgsmål til …”
Kunden er klar til at snakke med en rejsekonsulent, der kan fjerne købsblokeringer, skabe præferencer og lukke tilbuddet.

Leadgenererings Blog
Det er vigtigt at have et nyhedsbrev, når man er en B2B virksomhed. Lær hvordan du laver det optimale nyhedsbrev for din virksomhed.
Psykologi spiller en større rolle i din B2B Salg, end du lige går og tror. Hvis du forstår psykologien, bag din målgruppe, så vil det blive lettere for dig at opbygge et tæt forhold til dem.
Selv om nogle tror at e-mail marketing er en døende marketing form, så er det faktisk stadig den bedste måde for virksomheder at komme i kontakt med deres målgruppe.