Automatisk E-mail Marketing2018-10-17T12:50:57+00:00

GØR DIN E-MAIL MARKETING
PERSONLIG OG AUTOMATISK

Sæt din email markedsføring på autopilot med målrettet email og personaliseret indhold.

Prøv E-mail Automation

Send det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt til de rigtig leads – helt automatisk

Gennem vores kerneværktøjer lead scoring, lead tracking og marketing automation giver vi dig overblikket over, hvad dine leads vil have, og hvornår de vil have det. Resultatet er tilfredse og loyale kunder, som har tillid til din virksomhed og som oplever relevant og personaliseret markedsføring.

De informationer, LeadScoreApp opsamler gennem lead tracking og lead scoring bruges til at segmentere og profilere dine leads, så marketing automation systemet ganske automatisk kan identificere, hvilke leads der har brug for hvilket indhold og på hvilket tidspunkt.

Det giver en bedre brugeroplevelse, større åbningsrate, flere kliks og langt flere konverteringer!

Hvordan virker marketing Automation

E-mail Automation med LeadScoreApp

LeadScoreApp bruger data som råstof til at levere intelligent, effektiv og automatisk e-mail markedsføring!

LeadScoreApp

Plug and play

LeadScoreApp tracker dine kundeemner på hjemmesiden og bruger deres digitale fodspor til at målrette, automatisere og personliggøre dine kampagner i f.eks Mailchimp og Campaing Monitor

Markedsføring efter Customer Journey

Opsæt de faser, som dine kunder går igennem i en købsprocess. På den måde kan du se, hvor mange kunder, der befinder sig i de enkelte faser, og du kan oprette målrettede e-mails, der sendes automatisk, når en kunde går i stå i en fase.

Markedsføring efter adfærd på hjemmesiden

Følg dine leads’ adfærd på hjemmesiden. Se hvilke sider de kigger på, og hvor ofte de besøger din hjemmeside. Opret målrettede e-mails efter de købssignaler, der efterlades på hjemmesiden og lad LeadScoreApp automatisk prioritere og sende de bedste e-mails.

Markedsføring efter interesser

Alt hvad dine leads foretager sig på din hjemmeside, er med til at fortælle, hvad de interesserer for. Her kan du benytte vores interesseprofiler til at segmentere og automatisere målrettede e-mails mod netop den interesse, som et lead scorer højest på.

Dynamisk segmentering

Opsæt dynamiske segmenter ud fra adfærden på hjemmesiden og andet kundedata. På den måde får du et nemt og hurtigt overblik over dine leads og kan se hvilken målgruppe de tilhører. Herefter kan du sætte gang i din automatiske e-mail marketing.

Brug lead scoring til at lukke salget

Brug vores lead scoring-funktion til at få overblik over, hvilke af dine leads, der er mest købeklare. Ud fra dette kan du opsætte din automatiske e-mail marketing og sørge for at lukke salget med perfekt timede e-mails eller oprette opgaver til salgsafdelingen.

Online CRM

Gevinster ved automatisk e-mail marketing:

  • Personaliseret indhold til de rigtige leads på det rigtige tidspunkt

  • Effektiviser dine ressourcer – lad nyhedsbrevene sende sig selv

  • Øg din kundepleje og lad dine automatiske e-mails føre dine leads videre i købsprocessen

Enhver virksomhed bør have mindst 10 automatiske emails, ellers taber de både leads og kunder på gulvet.
– Få en opsætning målrettet din branche

PRØV GRATIS DEMO